quarta-feira, 16 de dezembro de 2009

"A UE deveria-se preparar para independência de Escócia", di o SNP

O presidente do partido e europarlamentar, Ian Hudghton, pronunciou.se deste jeito no debate desta quarta-feira em Estrasburgo.
Fonte: http://www.vieiros.com/nova/77613/a-ue-deberiase-preparar-para-independencia-de-escocia-di-o-snp



O escocês Ian Hudghton, presidente do SNP e representante eleito do partido escocês no Parlamento Europeu, reclamou esta quarta-feira que as instituiçons da UE estém prontas para a independência da Escócia.

Hudghton realizou o pedimento durante o debate que mantivo na Cámara de Estrasburgo (umha das sedes, junto com a de Brugelas) com o primeiro ministro sueco, Frederik Reinfeldt. O governo sueco sustenta a Presidência de quenda da UE deica o vindouro 31 de Dezembro quando será o Estado espanhol quem tome o relevo.

Concretamente, o nacionalista fixo referência a "ampliaçom interna" da Uniom, um conceito defendido polas formaçons integradas na ALE -entre estas, o BNG- polo cal os países que formam parte dos 27 estados membros seguiria a formar parte do bloco europeu toda vez que a independencia for atingida.

A continuaçom, reproduzimos um extracto da intervençom de Ian Hudghton:

"Represento a Aliança Livre Europeia, parte do nosso grupo (junto com os Verdes) que inclui partidos a prol da independência de Gales, Flandres, Catalunya e a Escócia. Procuramos um estatus independente polo qusal as nossas naçons podam contribuir para as juntanças do Conselho Europeu e a eventos mundiais como a Conferência sobre a mudança climática de Copenhaguem".

"O Governo e o Parlamento da Escócia adoptárom a mais ambiciosa legislaçom do mundo sobre Mudança Climática -con objectivos de reduzir emissonns em 42% para 2020 e dum 80% para 2050. Son objectivos que pretendemos conseguir, mália que o Governo do Reino Unido regeitou umha petiçom razoável de que um ministro escocês participa-se nas negociaçons formais em Copenhaguem".

"Este comportamento sublinha o facto de que só através dumha naçom independente normal a Escócia pode contribuir como deveria à comunidade internacional".

"Aguardo que o Conselho Europeu discuta em breve os procedimentos práticos a dar para a ampliaçom interna da Uniom Europeia, com a Escócia liderando o caminho".

Sem comentários:

Enviar um comentário